Gelukkig heeft de Paashaas een goede GPS, zo wist hij perfect de beste plaatsjes te vinden om zijn eieren te verstoppen in de grote tuin van het Ravenhof... Na wat e-mails over en weer gestuurd te hebben met de bende van Jong CD&V Stabroek, kwam de langorige vriend even langs op 2 april. Hij had een hele hoop felle plastic eieren verstopt die een 35-tal jonge speurneuzen in een mum van tijd hadden gevonden. Deze namaakeieren konden dan worden omgewisseld voor een zakje gevuld met de goede variant van de eitjes, die van chocolade! Speciaal voor Jong CD&V had de Paashaas nog een verrassing bij. Hij had namelijk één van zijn superzeldzame gouden eieren mee verstopt. De Sherlock Holmes die dit ei wist te bemachtigen, kreeg nog een leuke verrassing erbovenop!

Die middag werd er bewezen dat deze jongens en meisjes wel veel meer in hun mars hadden dan enkel steengoed kunnen zoeken. Veel van de kinderen hadden de tekening die bij de inschrijving hoorde, prachtig ingekleurd. Ook hier hoorde een tof cadeautje bij, voor de grootste Picasso onder hen.

Tijdens de vermoeiende zoektocht werkte het bakteam zich uit de naad om ettelijke stapels heerlijke pannenkoeken te voorzien. Deze werden vergezeld van een lekker warme chocomelk voor alle deelnemers. Misschien waren er voor de papa's en mama's ook nog wel eentje over..

De jongeren mogen zeker terugblikken op een meer dan geslaagd evenement! Volgend jaar nog eens??